Hvorfor bliver så mange ved med at diskutere på magthavernes præmisser?

Jeg startede med at kopiere tekster fra FB
Besvar
admin
Site Admin

Hvorfor bliver så mange ved med at diskutere på magthavernes præmisser?

Indlæg af admin »

Hvorfor bliver så mange ved med at diskutere på magthavernes præmisser: LØGNEN, at en positiv upålidelig test = "smittet" osv). Set fra DERES synspunkt, er det hele logisk og fornuftigt: Det handler om overvågning, kontrol, The Great Reset (af økonomien), digitale pas og affolkning af Jordens befolkning.

Magthaverne har intet problem med at slå mennesker ihjel (langsomt og næsten usynligt selvfølgelig). Start her http://corona-information.dk - der er masser af links til mange af Elitens hjemmesider, udtalelser, videoer og andre offentliggørelse. DE HAR FORTALT DET HELE! Du skal bare finde det på nettet. INTET ER SKJULT. Det meste går efter planen, sålænge størstedelen af menneskeheden spiller med i det store spil.
Michael Maardt. Windows: Hold Ctrl, mens du klikker et link, og linket åbner i nyt vindue.

OttoGobbo

Re: Hvorfor bliver så mange ved med at diskutere på magthavernes præmisser?

Indlæg af OttoGobbo »

Jeg tror det handler om, hvor vidt man ser verden fra 3D eller 5D. Hvis man ser verden fra 3D, er man ikke i stand til at kigge ud over det officielle narrativ og dermed kommer man til at diskutere på magthavernes/løgnens præmisser.

Jeg prøver at diskutere ud fra et 5D-perspektiv, men oplever, at jeg bliver sat i bås som skør sølvpapirshat, hvis jeg påstår, at Covid ikke eksisterer eller at der ikke er beviser for en ny virus´eksistens. Og taler jeg om Agenda 21 og The Great Reset, går folk HELT i baglås og kan slet ikke forholde sig til det. 90% har aldrig hørt om hverken Agenda 21 eller The Great Reset. Og ud af de 10%, der har hørt om det, mener de 8% vel, at et er en tosset konspirationsteori. Så er der måske 2%, der lytter...

Derfor bliver jeg nogle gange tvunget til at gå ned i 3D og diskutere på de andres præmisser. Fordi modparten slet ikke er i stand til at tænke udover 3D og det officielle narrativ. Når jeg diskuterer i 3D, så handler det mest om at italesætte myndighedernes talmanipulation og løgne. Men jeg holder mig fra at skrive, at jeg slet ikke er sikker på at Covid eksisterer. Fordi hvis man skriver den slags, bliver man bare affærdiget med det samme som en tosset indlæggelsesparat sølvpapirshat.

Så mit svar er, at man nogle gange tilpasser ens budskab til sit publikum. Det dur jo heller ikke at tale på spansk til en nordmand, der ikke forstår spansk. Eller at tale i formler til en person, der ikke har læst avanceret matematik.

Besvar