Vågen er jo et relativt begreb

Skriv din historie UDEN af afsløre personlige ting - WakeUpFriends inspireret
Besvar
OttoGobbo

Vågen er jo et relativt begreb

Indlæg af OttoGobbo »

Vågen er jo et relativt begreb. Hvornår er man vågen? Jeg tror, at det er en gradvis proces. Og selv, når man føler sig vågen, opdager man hen ad vejen, at man faktisk stadig var halvsovende, da man troede, at man var vågen. Jo mere, jeg finder ud af og gennemskuer, jo mere indser jeg, at der er uendeligt mange ting, jeg ikke aner en brik om!

Men jeg har altid været lidt anderledes. I Folkeskolen var jeg moden af min alder og når de andre sloges eller legede vilde lege, sad jeg tit og småfilosoferede. Som teenager lånte jeg bøger om ufoer og reinkarnation o.s.v. Så jeg havde allerede dengang en åbenhed imod alternative emner.

Som ung voksen var jeg fortravlet og levede livet. Og jeg kom nok lidt væk fra de alternative emner. Men i slutningen af 30´erne fik jeg en krise, hvor jeg gik ned med stress og måtte sige mit job op. Og jeg fik tid til at fordybe mig i nogle ting. Og jeg begyndte at lytte til bl.a. David Icke. Reptilians fascinerede mig ret meget. Jeg syntes på den ene side, at det lød helt absurd, at nogle menneskelignende krokodiller styrede verden. Men på den anden side, jo mere jeg hørte og læse om det, jo mere indså jeg, at der måske var noget om snakken. Og jeg så nogle udsendelser med Jesse Ventura om bl.a. Area 51 o.s.v. Jeg er dog i dag usikker på, om aliens er rumvæsener eller dæmoner. Men uanset hvad, tror jeg at disse reptilians og greys findes. Hvad de så end er. Men når man ser den overvældende historiske dokumentation for slangeagtige humanoide væsener, så mener jeg, at der helt sikkert ER en eller anden form for sandhed over det med reptilians. I dag hælder jeg dog nok lidt mere til, at de snarere er dæmoner/interdimensionelle væsener end aliens. Men jeg er ikke bombesikker i min sag. Jeg er også stadig usikker på, om alle "reptilians" er ondsindede. Der kan muligvis også være nogle af dem, som er MED menneskeheden. For der siges at eksistere forskellige racer af reptilians. Greys mener jeg dog er på mørkets side. De er reelt en slags sjæleløse androider eller robotlignende skikkelser, som - således som jeg opfatter det - agerer undersåtter/slaver for reptilians.

Samtidig begyndte jeg at fordybe mig i en række terrorangreb og gennemskuede, at en del af dem var falsk flag operationer. Hvor terroristen blot agerede syndebuk og hvor nogle andre reelt udførte gerningen. Eller terroristen var under mindcontrol. Nogle terrorangreb og også skyderier i USA fandt jeg ud af var de rene hoaxes. Skuespil for folket, hvor der reelt ingen døde var, men hvor "de døde" blev spillet af crisis actors, som ofte deltog i flere lignende begivenheder. Jeg opdagede, at der var folk/vidner, der pudsigt nok var til stede ved 2-3-4 af sådanne begivenheder. Det begyndte at se mistænkeligt ud!

Jeg begyndte at lytte til Ole Dammegaard´s foredrag og var han bekræftede mig i, at der var noget uldent over mange af disse "islamistiske terrorangreb" og at ISIS var en organisation med udspring fra USA. Den mand virker på mig meget ærlig og seriøs og jeg er ikke i tvivl om længere, at mange terrorangreb er det rene fup og fidus. Nogle gange dør folk desværre rigtigt, men så er det ofte (dog ikke nødvendigvis altid) falske flag. Og andre gange er der ingen døde. Men iscenesatte "døde", som spilles af folk, hvis job nærmest er at turnere verden rundt og spille både ofre, gerningsmænd, vidner o.s.v. En ny rolle hver gang. Fup og fidus.

Nogle gange har jeg taget mig selv i at bruge for meget energi på mørket og det giver frustrationer og negativitet. Jeg vil prøve at finde en bedre balance. Men det er nogle gange svært, når mørket er så dominerende i verden.

Selvom jeg er mere vågen, end jeg var før, er vågen jo et relativt begreb. Og der er helt sikkert mange, der er mere vågne end mig. Men det er jo en lang proces, der kan tage flere liv. For ja, jeg tror også på, at vi lever flere gange...

admin
Site Admin

Re: Vågen er jo et relativt begreb

Indlæg af admin »

tusind tak, jeg savner en like-knap - jeg er også noget afhængig af FB ;-)
Michael Maardt. Windows: Hold Ctrl, mens du klikker et link, og linket åbner i nyt vindue.

Besvar