Hensigten med dette forum

Velkomst post
Låst
admin
Site Admin

Hensigten med dette forum

Indlæg af admin »

VI ER DEM, VI HAR VENTET PÅ !

Forum hensigt: decentralt

Kære Frihedskæmper
Hensigten med dette forum er, at ligesindede kan mødes og danne grupper OG skrive uden zenzur. Min person, mine meninger og holdninger er ligegyldige her. Ikke den bedste sammenligning, men du kan sammenligne dette forum med et dating-site, blot gratis !

Der er INGEN central styring som ved et politisk parti. Hvis du aldrig har set eller deltaget i sådant et forum, har jeg lavet videoer.

Hvordan deltager du?
Du registrerer dig og jeg accepterer dig, hvis din emailadresse ser rimelig ud ;-)

Som ikke-registreret bruger ser du kun noget af dette forum. Efter at være registreret, ser du de fora, som kun er for medlemmer, specielt de geografisk opdelte lokalgrupper (pt over 150).

Min oprindelige ide med dette forum var og er stadig at vi kan møde ligesindede og danne grupper i den rigtige virkelighed !
Det kan man sikkert også på FB, jeg har bare ikke set nogle grupper med det formål.

Dette forum giver foruden normal kommunikation i et forum også mulighed for at finde ligesindede i lokalområdet, så man sammen kan støtte og styrke hinanden og måske organisere forskellige aktiviteter.

Min første ide var en gruppe med mindst fire personer, hvis formål var at styrke hinanden psykisk og mentalt. I finder selv ud af, hvor mange I vil være. Jeg har hørt om en gruppe på otte personer. Man kunne f.eks. uddelegere lidt opgaver. En undersøger, hvad der sker inden for emne A. En anden undersøger emne B osv. Man giver så referat til de andre, når man mødes. På denne måde sparer alle en masse tid. Kun fantasien sætter grænser for, hvad grupperne bruges til.

POSTNUMRE
Jeg har valgt at inddele geografien efter efter postnumre. Jeg har lavet 150 grupper. Skriv til mig, hvis du mangler et postnr (område), som du ønsker oprettet.

Kommentarer modtages meget gerne til frihed@maardt.dk. Jeg bruger med vilje denne email adresse, fordi det indeholder mit efternavn OG fordi du kan slå domænerne friheds-kampen.dk og maardt.dk op hos dk-hostmaster.dk

Dit brugernavn ved registreringen kan IKKE rettes senere

Lokalgrupper
Når du er logget ind, kan du se de over 150 lokalgrupper. Du kan skrive i en eller flere grupper, at du er interesseret i at deltage i en gruppe i dette lokalområde. Når andre også har skrevet, kan I udveksle email adresser i gruppen - og hvis du er nervøs for dette, kan du udveksle din email via personlig besked / personal message (PM).

Kontakt mig på frihed@maardt.dk, også hvis du vil hjælpe til og specielt, hvis du ved en del om at være admin eller MOD på phpBB.

Min erfaring med et sådant forum
Før år 2000 år siden var jeg MODerator i et års tid, men ellers er det ret nyt for mig at køre et forum, så giv mig lige noget tid til at lære de forsk. funktioner at kende. Jeg laver et åbent forum, hvor du kan stille spørgsmål om, hvordan man gør dit og dat. Jeg skal forsøge at svare.

phpBB.com er mig bekendt et af de første og måske verdens mest bruge forum. Det er open source og derved gratis. Det findes på de fleste webhoteller under cPanel som 1-click installation. Du kan køre forummet på eng. eller dansk.

Min fortid
Jeg har været i gang med computere siden 1985, med internettet siden 1990 og mit første domæne siden 1995. Kort sagt: en gammel rotte udi internetkommunikation, webhoteller, hjemmesider, nyhedsbreve mv.

Mit forbillede forum er projectavalon. Jeg driver 6-7 YouTube kanaler, bl.a. den relativt nye FrihedsKampen og The Ninja

Og husk: MIN PERSON er ligegyldig her. Dette forum er en FORMIDLER mellem dig og andre, en digital platform til kommunikation mellem mennesker. Dette forum er IKKE det virkelige liv, den ægte virkelighed, derfor alle lokalgrupperne.

Hvis du synes, at der er for få her, vil jeg sige: "Alt stort er startet i det små!". Husk at fortælle vennerne om dette forum OG tiden er til at være MODIG. Spark din angst og frygt væk, når den viser sit grimme ansigt. Tro på dit inderste væsen. Lad dig ikke kue af de andre, af Janteloven osv.

VI ER DEM, VI HAR VENTET PÅ !

Frihedshilsner Michael Maardt, født 1952
Michael Maardt. Windows: Hold Ctrl, mens du klikker et link, og linket åbner i nyt vindue.

Låst